Onze service en meer
Je slaat steil achterover als je kennis maakt met onze service
Wij staan voor kwaliteit en service
Als KOFFIE+ bij de klant komt, vragen we altijd hoe het in de afgelopen periode is gegaan en of er nog speciale wensen zijn. Onze service bestaat onder andere uit van het opnemen van de voorraad en zorgen voor aanvulling. Die aanvulling is altijd op maat, zodat de klant de komende 5 weken ongestoord van de koffie kan genieten. De ervaring leert dat in de loop der tijd een vertrouwens band ontstaat tussen de vaste persoon van KOFFIE+ en de klant en dat onze mensen geheel zelfstandig de noodzakelijk werkzaamheden bij onze klanten verrichten.
De nieuwe producten worden op de vaste plaats gelegd en we zorgen voor onze klanten dat de houdbaarheid wordt bewaakt. Mocht het zo zijn dat een bepaald product niet meer “loopt” dan adviseren wij de klant om die voorlopig niet aan te schaffen. Wit u ook adives op maat? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
Werkwijze
De werkwijze van KOFFIE+ kent een aantal service concepten, die altijd op verzoek van onze klant worden bepaald. De service concepten zijn minimum, standaard, extra en full-service.
Waarom KOFFIE+
Wij hechten veel waarde aan het persoonlijke contact en een goede verstandhouding met onze klanten. Dat willen we onder meer bereiken door de vaste personen binnen ons bedrijf en het vaste route schema waarin wij werken. Met de slogan “U heeft er geen omkijken naar” willen we aangeven dat u op ons kunt rekenen!
Verzorgingsgebied
Ons primaire verzorgingsgebied omvat ruwweg de provincie Gelderland. Als we dat specifieker benoemen doelen we op de Achterhoek, de Stadsregio Arnhem – Nijmegen, de Betuwe en Rivierenland, de Veluwe, de Stedendriehoek Apeldoorn, Deventer en Zutphen en De Vallei.
Uitleg hoe te kiezen
De keuze van een juiste koffiemachine is afhankelijk van de keuze van het soort koffie, aantal medewerkers en de gewenste snelheid van de koffiemachine.